četrtek, 13. maj 2010

Rožnata razposajenost in črna eleganca v soju diamantov ...

Tokrat sem hitra ... imam že izdelano voščilnico za 4. izziv pri Craft-alnici. V resnici sem jo izdelala že dober mesec nazaj. Nameravala sem jo podariti prijateljici za diplomo, potem pa sem izdelala novo.

Pred časom sem shranila te ovalne listke, ki sem jih samo prekladala in nisem vedela, kaj naj z njimi. Potem pa sem pomislila, da lahko sestavim rožico. Podoben odtenek papirja sem pohroščkala, dodala črn trakec in še nekaj biserčkov. Rožnato-črna kombinacija.
Listke sem malo podrgnila po hrbtni strani z okroglim "pisalom" za pergament, da so se izbočili. Največ časa sem porabila, da sem zbrala skupaj dovolj brezbarvnih kristalčkov.

Ker sem "ne-vem-kje" prebrala, da morajo imeti rožice neparno število listov
... če se gremo ljubi-ne ljubi, smo zadovoljni samo z neparnim številom listov ...
in nisem hotela uničiti simetrije v cvetu, sem en list dodala zunaj cveta. Leti v vetru sanj in pričakovanj. Recimo!


Z voščilnico sem res zadovoljna, je preprosta in elegantna. Mislim, da popolnoma izraža moj slog.
In ker je vse skupaj uokvirjeno v bel okvir, voščilnica ustreza tudi Magical Crafts Fortnigtly Callenge. Z rožnato kot prevladujočo barvo pa se postavljam v vrsto pri Stampavie. Ker pa diamanti veljajo za najboljše prijatelje žensk, sem se prijavila še na izziv A Spoon Full of Sugar.

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); ostanki vzorčastega papirja
BARVE/INKS
/
DODATKI/ACCESSORIES
trak; kristalčki
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson Stylus Photo R200; Cuttlebug; Cuttlebug embossing folder (Paisley)

8 komentarjev:

Andreja pravi ...

Res je lepa in zelo elegantna :-))

Manuela pravi ...

Super je! Res izžareva eleganco in preprostost. Pa še v taki lepi barvi je izdelana. :))

Hvala, ker si nam se pridružila na četrtem izzivu CRAFT-alnice. Upam, da se "vidimo" tudi v prihodnje. ;)

Vladuška pravi ...

Dobra ideja s tem cvetom in z listom, ki leti v vetru. In to posebno oblikovanje cveta mi je všeč.

Mojca pravi ...

super... deluje preprosto, pa vseeno bogato.

Teja pravi ...

Čudovita je, barvna kombinacija pa je ena izmed meni najljubših pri ustvarjanju.

BojaMoja pravi ...

♥ ♥ ♥ zadnjič je talent Peter rekel, da je roza nova črna :))

Super kombinacija, lepa čestitka :)

Renate pravi ...

How beautiful a card can be. Thanks for playing in the magical crafts challenge

Renate

the crafty duck pravi ...

Hi gorgeous card, love the flower and the embossing is fabby, thanks for playing at MCFC, love Steph

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022