nedelja, 2. maj 2010

Ta-da-da ...



Nameravala sem izžrebati zmagovalko na klasičen način, a so mi rokico, ki naj bi žrebala, odpeljali ... Nekaj časa sem se matrala, da bi z random.org prenesla rezultat, a neuspešno, potem pa sem kar fotografirala ekran računalnika. Moram priznati, da je bila prva izžrebana št. 7, a se mi je rezultat izbrisal, medtem ko sem hotela, da rezultat prenesem. Zato sem se odločila, da bom bombonček dala na dva dela. En del dobi Petrovka, nesojena zmagovalka, drugega pa Didi.

Punci, ali se sami zmenita, kaj bi katera vzela, ali pa dam vse skupaj na pol.

2 komentarja:

petrovka pravi ...

O, glej no glej, izžrebana sem. Hura in hvala, da si mi vseeno dodelila del bombončka.
Kar se mene tiče, kar ti razdeli nagrado, samo glej da bo natančno polovica (hecam se, hecam se).Joj, kje so smeškoti.
Veliko časa za ustvarjanje in nove objave še naprej.

DidiArt pravi ...

ja se javlja še drugo izžrebana, sem hudo vesela, ker je Petrovka tud moja frendica, me nič ne skrbi, tud če čist potihoma daš njej več.. želim ti lepo ustvarjanje še naprej, da bomo lahko še kukali na tvoj blog.. pa da boš imela čas tudi za kavico lep topel pozdravček

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022