ponedeljek, 17. maj 2010

Za dedija

Že dolgo sem si želela izdelati take okrogle rožice. S svojo preprostostjo so mi zelo všeč, vendar sem bila prepričana, da brez okroglega nestija ne pridejo lepo. Nakar sem ta vikend čisto po naklučju našla tutorial, kako izdelati tako rožico (za to pa res ni treba bit velik strokovnjak).
Nakar sem ugotovila, da so lepše tiste, kjer so krogi izrezani kar na približno! Pa sem takoj izdelala nekaj rožic. Eno modro in tri rožnate. Da sem porabila koščke papirja, ki sem jih že nekaj časa prekladala po mizi (navaden barvni papir in ročno izdelan papir z nekega darila).

Posrebren rob ni bil načrtovan, a je Kljunček dodal še nekaj svojega umetniškega talenta, ko sem se obrnila stran. Na razcepek sem dala malo "Liquid Pearls" in pustila, da se posuši. Očitno nisem dala dovolj daleč, kajti "hops" in rokice so bile vse biserne. Potem sem ta efekt še malo potencirala, da bi malo prikrila packe, ki so nastale. Po rožici je ta efekt izpadel krasno ... je celo lepša kot prej. Rob modrega papirja pa bi bil lepši brez bisernega efekta.

Ponovila sem postopek, dala dovolj visoko in počakala, da se posuši. Nato sem bunkico pobarvala z zelenim Copicom. Ko sem barvala gumbe, se je komaj videlo, tukaj pa je barva prišla do efekta.

Za predlogo sem izbrala Crafts for Eternity, št. 33, kjer so zahtevali še odtenke modre in perlice.


Ponošen eleganten videz pa so razpisali pri Die cut Dreams Challenge, št. 47. V ta namen sem uporabila lepilo, ki malce packa. Je pa dobro za bleščeč efekt.

Voščilnica je tridelna. Notranjost sem opremila z dvema Kljunčkovima fotografijama. Papir sem okrasila s štampiljko iz adigrafa v modri in zeleni ter beli embosirani barvi.

5 komentarjev:

Faye pravi ...

This is stunning with lovely, rich colours. Thanks for playing at C4E. x

pinky pravi ...

Very unusual but stunning piece of work. Thanks for sharing at C4E this week.
Pinky

having a {me} day pravi ...

Fabulous take on the sketch! Thanks for joining us at c4e! kxx

michele pravi ...

beautiful! thanks for joining us at c4e this week hugs xx

Adrina pravi ...

Beautiful work!!!
Thanks for joining C4E this week.
Adrina XX

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022