ponedeljek, 27. december 2010

V spomin na snežno belino ...

Dobro jutro, sonce je pravkar pokukalo izza obzorja. Obeta se lep sončen, a hladen dan. Včerajšnjo praznično nedeljo sem izkoristila za pospravljanje svojega delovnega prostora ... med decembrskim ustvarjanjem se je nabralo toliko navlake, da nisem imela več prostora za ustvarjanje. Nered je bil že taki, da se nisem več znašla.

Med drugim sem podrla eno ogrlico, ki sem jo naročila po spletu. S tem namenom sem jo tudi naročila. Bila je bolj poceni, kot če bi kupovala material in porabiti nameravam skoraj vse.


Za začetek sem porabila verigo in nekaj obročkov. Za en projekt potrebujem listke, biseri in stekleni dvojni stožci pa pridejo vedno prav.

Kovinske rožice z belo glazuro sem kombinirala z belimi koralnimi kroglicami. Prstan je narejen iz spominske žice in belih steklenih perlic.

2 komentarja:

Teja pravi ...

Zelo lep nakit si ustvarila.

MA-MI pravi ...

Teya, hvala!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022