petek, 22. julij 2011

Vijolčna čipka


Zdaj je čas, da realiziram stvari, ki sem jih med šolskim letom prelagala. Vedno pa se zatakne pri materialih. Tudi tokrat razmerje ni idealno. Največja težava je v tem, da sem uporabila načrt v japonščini, kjer ni bilo številčnih oznak za velikost kroglic. V originalu je obesek bolj širok, skoraj okrogel, moj je malce bolj podolgovat.


Vijolično sem izbrala, ker je bila edina barva, v kateri sem imela vsaj približno enako velike perlice. Uporabila sem kristalčke, steklene perle in navadne perlice. Zaključke sem uporabila v bakreni barvi.



Izdelala sem tudi preproste pripadajoče uhane. Tudi tukaj sem uporabila bakreno, le kljukice za ušesa so v drugi barvi, ker bakrenih nimam. Mislim pa, da se ne močno opazi, pri nošenju pa sploh ne.

2 komentarja:

Tina pravi ...

Kako zelo mi je všeč. Nakita nisem nikoli poskusila izdelovati. Znam pa opaziti krasne stvari :-))

Vladuška pravi ...

Krasna je in mora biti zelo lepa popestritev.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022