petek, 22. junij 2012

Albumček 8/20


To je album za fanta, ki ima rad rdečo. Ker je rdeče lahko zelo hitro preveč, sem za podlago izbrala papir kremne barve z rdečim tiskom. Okvirček z risbo sem ga izrezala iz knjige, ki sem jo lani kupila na bolšjaku v Parizu. Risbo sem močno dvignila nad podlago, da je bolj kontrastna. Košček strani iz knjige sem uporabila tudi okrog črke A.
Sicer je postavitev zelo preprosta, ker je papir dovolj bogat sam zase.

Album prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
reciklirana embalaža; domača zaloga papirja; papir Au Coin de l'obiectif
BARVE
Copic markerji; Distress Ink (Tumbled Glass)
DODATKI
zakovice; obročki za spenjanje papirja; trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Nellie Snellen (Square 3); Sizzix (Tim Holtz Chip block alpha)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson Stylus R200; spenjač

2 komentarja:

kadie pravi ...

Cute card! Thanks for sharing it with us at The Pink Elephant!

Sheri Gilson pravi ...

Very cute!! Thanks so much for playing along with The Pink Elephant!!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022