nedelja, 19. avgust 2012

Knjižna kazala


Knjižna kazala

To poletje sem ponovno vzela v roke knjige za dušo in ne za službo. Ker se pa to brezkrbno obdobje zaključuje, sem se odločila pripraviti nekaj knjižnih kazal. Navidh zanje sem dobila ob tej fotografiji, ki je bila objavljena na izzivu The Shabby Tea Room.

Navdih
 Iz enega kosa A4 160-gramskega papirja sem izdelala 4 knjižna kazala. Na papir sem zalepila 4 trakove iz knjige v francoščini, kupljene na bolšjaku v Parizu. Nato sem papir senčila z distress barvami: Antique Linen, Tattered Rose, Worn Lipstick, Weathered Wood in Tumbled Glass. Predvsem besedilo sem prebarvala z belo akrilno barvo, da črna ni več tako izstopala ...

Največ dela pa sem imela z napisom. Najprej sem prebrala cel kup verzov in aforizmov v slovenščini, italijanščini ter angleščini. Na koncu sem se odločila za kratek mongolski pregovor:
Sončni vzhod prebuja naravo,
branje knjig razsvetljuje glavo.
Mongolski pregovor v kaligrafski pisavi

 Še več časa sem porabila, da sem se naučila nove kaligrafske pisave, ki sem jo izpeljala iz spodnje sličice. Sem jo malo priredila pisanju besedila (predvsem sem krajšala dolžino vijug navzdol in navzgor). Najbrž bom besedilo napisala še enkrat, saj v enem dopoldnevu nisem uspela pripraviti roke, da bi bolj mehko tekla po papirju. Bom pridno vadila in ko bom vešča pisave, bom besedilo ponovno napisala. Predvsem beseda "razsvetljuje" je dokaj nejasno zapisana. Besedilo sem poskenirala, da ga imam vedno na razpolago ter lahko prilagajam velikost.

Pod besedilo sem odtisnila vijugice in jih posula s črnim reliefnim prahom z bleščicami. Poleg tega sem bleščice zelo malomarno odstranila s papirja, da so ostale pikice vsepovsod v spodnjem delu papirja.


Nazadnje sem papir razrezala na štiri kose, zaoblila robove, senčila robove z Vintage Photo, nalepila na tršo lepenko v natur barvi, utrdila zanko ter s spenjačem pričvrstila trakce v barvah, ki so na papirju: krem, roza, črna, modra.

Kazala so mi zelo všeč, mislim, da bom izdelala še kakšno v tem stilu. Z novo mislijo in novo kaligrafsko pisavo.

Kazala prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
štampiljka iz adigrafa (Spirala)
PAPIR
domača zaloga papirja; recikliranje knjige
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Tattered Rose; Worm Lipstick; Weathered Wood; Faded Jeans; Antique Linen; Tumbled Glass); VersaMark; Ranger embossing powder (Black Sparkle)
DODATKI
vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Spellbinders (Creative page tabs)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; Craft Concepts embossing folder (Woodgrain); We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson L800

7 komentarjev:

Mojca pravi ...

Prekrasa so in lepo si opisala postopek. LP

purple_pea_fran pravi ...

Fantastic idea! Thanks for sharing with The Shabby Tearoom.

Klara pravi ...

Ooooo...to pa je bilo enega dela. Krasna so. Všeč mi je kako si tekst prekrila z akrilno barvo. Superca.... :))

mihaela pravi ...

Res so zelo lepa!!

Martina pravi ...

kazala so krasna. Všeč mi je, da si na enem izdelku uporabila več tehnik in materialov. Si mi dala super idejo

Tina pravi ...

O, kako so lepa! Zelo mi je všeč, kako si obdelala stran iz knjige, pa napisala si fenomenalno. Hvala, ker sodeluješ pri A Blog Named Hero izzivu.

Mary Dawn pravi ...

beautiful bookmarks! thank you so much for playing along at A Blog Named Hero

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022