ponedeljek, 15. julij 2013

Artistic Inspirations: Pastelne barve


Sama bi najbrž tale motiv izbrala v zimskem času, čeprav moram priznati, da od sredine junija ves čas nekaj smrkam, kašljam in čutim sinuse, kot jih nisem še nikoli prej.

Voščilnico sem izdelala kot DT Artistic Inspirations, kjer gostimo ta teden Stamp n Doodle.

Ker sem bila pet dni na dopustu, sem voščilnico izdelala pred odhodom, čakala sem le na objavo na Artistic Inspirations blogu, da sem jo objavila še sama.

Kljunček si je letos želel na morje - dopust midva ponavadi preživiva v Kranjski Gori. Tako sva šla kampirat na Krk, v Punat. Prvo noč sva doživela pravo neurje - v delu šotora sva imela 10 cm vode, celo noč pa je tako močno pihalo, da sem že videla šotor, kako leti po zraku. Tamali pa je mirno spal. Posledice neurja: pod vodo je ostala električna plošča, ki sem jo umaknila pred dežjem pod mizo ter adapter za hladilno torbo. Tako sva ostala brez štedilnika in brez hladilnika. Po dogodku je bila prva misel, da naslednji dan greva domov, a ker se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha, sva si naslednjega dne premislila in ostala še naprej. 
Sosedje so mi pomagali prenesti šotor v malo višjo lego, saj so oblaki kar pogosto prečkali nebo nad Krkom in hotela sem miren spanec. Dvakrat sva šla na pico, sicer pa je kamp imel štedilnike, kjer sem lahko kuhala, da sva imela vsaj en topel obrok na dan. Ostalo je bilo bolj špartansko - nepogreto mleko za zajtrk (bio kakav se v njem ni stopil, zato sva ostala kar pri mleku), jaz sem se odrekla kavi (pila sem jo le pri sosedih). 
Plaža s peskom je bila za Kljunčka pravo igrišče: zbiral je kamenje in gradil gradove ter kopal jarke in jezerca. Voda pa je bila ledena - premrzla za uživanje v njej. Po kratkem plavanju je sledilo dolgo gretje na soncu: v vodi sem ves čas imela kurjo polt. Kljunček ni pozabil plavati - lani se je naučil in po prvem dnevu negotovosti, ko je bolj hodil po dnu kot plaval, je že naslednjega dne začel plavati. 
Premrzla voda je bila tudi glavni razlog, da sva predčasno odšla domov - sicer bi bivanje podaljšala še za 2 do 3 dni.

Potapljač v popolni opremi

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Stamp'nDoodle (Sick)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (square white); domača zaloga papirja; papir CuddleBeez Scraps
BARVE
Copic markerji
DODATKI
trak, vrvica 
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Graceful silhouette border); Spellbinders (Standard Circles LG); Crafts-Too (Scalloped circles)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson Stylus Photo R200; Cuttlebug embossing folder (Swiss dots)

8 komentarjev:

Tina pravi ...

Super pastelna voščilnica. Všeč mi je obroba za krogcem. Dopust je bil res prava avantura! Hecno je, da nam potem taki najbolj ostanejo v spominu.

MA-MI pravi ...

Ko sva s sosedom kopala jarke, da je voda odtekla, sva se pogovarjala prav o tem: v tistem trenutku je bila situacija vse prej kot zabavna, že naslednjega dne je bilo veliko bolje ... prihodnje leto bo le še avanturistično kampiranje.

Vladuška pravi ...

Sta pa ima razbirkane pocitnice :) Ampak verjamem, da sta prav tako uzivala. In cestitka mi je vsec, zelo se mi dopade ta malce zaspani in lezerni motiv.

AnyOldCraft pravi ...

Fab card and adorable image.

Thank you for joining in the challenge at Bunny Zoe's Crafts.
http://bunnyzoescrafts.blogspot.co.uk

Julie (AnyOldCraft) GDT

oldpunca pravi ...

Kako se bosta čez par let s Kljunčkom smejala tej letošnji morski avanturi!
Voščilnica je zelo lepa in v modri barvi bi bila prav primerna za mojega ranjenca :-)

Shirley pravi ...

Pretty card, lovely image and I really like the heart border die, will look out for that. Thanks for joining in with us at Friday Sketch Challenge.
Shirley xx

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Avanture
spomini
čez čas smeh in kako smo se imeli lepo,
nekaj podobnega se nam je pred leti zgodilo ob blatnem jezeru...
voščilnica je top
lp Tamara

Anonimni pravi ...

Pretty card and colors, love the design. Thank you for a great challenge week. Abbs
xx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022