nedelja, 10. avgust 2014

Gore, voda, igre

Sledi nadaljevanje. Vmes je sicer nastalo še nekaj strani, ker pa so na njih tuji otroci, jih ne objavljam. Tokratna stran je naslovnica vsakoletnega letovanja v Kranjski Gori. Ta je izpred dveh let.

Stran je zelo preprosta. Za podlago sem uporabila ACO papir v svetlo modri in beli barvi s kačjimi pastirji. Naslov se kot izobešen trak razpenja nad fotografijami.


Edini okrasek so trije napisi v obliki vstopnice, ki jih je pred leti na Craft-alnici objavila Manuela. Uporabila sem pisavo SC Doodle. Mislim, da ogrodje vstopnice uporabljam prvič. Zamisel sem dobila, ko sem iskala vstopnice Čebelarskega muzeja v Radovljici, ki smo ga tisto leto obiskali.


V Wordu sem ustvarila tabelo, v katero sem vstavila kartončke, na novo stran sem na isto mesto postavila napis. Oboje sem centrirala (v sredino okenca tabele), tako sem najprej natisnila v rjavo prebarvano ogrodje in nato poslala še enkrat skozi tiskalnik, da sem dobila še želeni napis. Tiskala sem na navaden risalni list (na rebrasto stran), nato sem celotno površino senčila z Distress Inkom Vintage Photo.

Stran iz albuma prijavljam na naslednje izzive:

2 komentarja:

Creations by Shirl pravi ...

Love summer layout... Pretty pics...Thanks for joining us over at Brown Sugar Challenge~

Alyx pravi ...

Lovely layout. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
xx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022