petek, 2. januar 2015

Najboljših pet ... 2014

Mislim, da bom morala počasi spremeniti naslov v najboljših deset, saj je izmed več kot 130 izdelkov težko izbrati pet najboljših, predvsem če so zelo različni med seboj. Tudi letos si zadnje, 5. mesto delijo tri voščilnice. Izpustila pa sem tiste, ki so predstavljene v kolažu z zmagovalnimi voščilnicami, da jih ne objavljam dvakrat: predvsem "stresi me" voščilnica z oknom.

1. mesto: KONJ IZ LEPENKE V MEŠANI TEHNIKI


Med pospravljanjem delovnega kabineta sem naletela na kup praznih in na pol porisanih platen velikosti 20 x 20 cm. Nedokončani projekt je zastarel in so se prašili v vogalu. Ko sem videla podobno ilustracijo konja, sem dobila zamisel, da bi nekaj podobnega postavila na platno. Zamisel je zorela sproti. Najprej sem na ta način izdelala konja, nato še slona. 



Moj sin raste in poleti je prerasel vrtec, zato smo starši pripravili skromna darila za vzgojiteljice (dragih stvari se ne sme več podarjati, da ne bi bilo korupcije). Tako sem v imenu staršev izdelala dve škatlici za vzgojiteljici v skupini ter še voščilnice v obliki sovic za ostale vzgojiteljice v vrtcu. Čeprav obstajajo šablone za podobne škatlice, sem svoje načrtovala sama in tudi izrezala sama. Le oči sem izrezala s hroščkom ter za perje sem uporabila štanco.

3. mesto: ALBUM ZA NOVOROJENKO


Letos mi je končno uspelo izdelati album za novorojenko in novorojenca. Zdaj imam ogrodje narejeno, če bom potrebovala podoben album, ga lahko v razmeroma kratkem času izdelam. Album je poln detajlov: veliko je rezanja in lepljenja, vseeno pa mi bo prikrajšan čas za načrtovanje.



Še en projekt, ki sem ga imela dlje časa v načrtih in sem ga končno izpeljala. In ne samo to, svojo mamo sem tako navdušila za šivanje torbic iz hlač, da je izdelala še 3 torbice (iz zgornjega dela kavbojk). Enkrat jih bom spravila na kup ter fotografirala.

5. mesto: VOŠČILNICA MED VINTAGE IN OGULJENIM IZGLEDOM


 Zame zelo nenavadna voščilnica: zanjo sem uporabila tri različne tiskane papirje, pergament, šest različnih štampiljk, širok trak, list iz blaga, kvačkano in še dve drugi rožici, velik kristal, recikliran pokrovček, v katerega sem vstavila uro in jo prelepila z mikro perlami, ter številne vrste barvnih blazinic.

5. mesto: PREPROSTA POROČNA ČESTITKA


To je moj slog: malo in še manj. Na podlago za voščilnice sem zalepila tiskan papir s preprostim geometričnim vzorcem, čez sem prelepila bel papir s teksturo, na katerega sem najprej natisnila napis z računalnikom, nato še izrezala napis ter nazadnje poštempljala z drobnimi rožicami v barvi tiskanega papirja.

5. mesto: ENOPLASTNA VOŠČILNICA POBARVANA Z BARVICAMI


Voščilnica je nastala pred kratkim: na rjavo podlago sem natisnila digitalno štampiljko ter jo pobarvala s sinovimi Giotto barvicami, ki so zelo dobro prekrivne. Podobnih voščilnic je nastalo še nekaj in mislim, da bom še kakšno ustvarila v prihodnje.

Nazadnje še nagrajene voščilnice, letos jih je bilo kar veliko:


Izdelke prejšnjih let si lahko pogledate v rubriki "samo najboljši ...",

Izzivi:

5 komentarjev:

Mojca pravi ...

Zelo luštni projekti! Želim ti vse dobro v letu, ki prihaja, naj bo kreativno! lp

Ne-Ja pravi ...

Fantastični projekti :). Ustvarjajata še anprej tako unikatno s tvojim škratkom :).

oldpunca pravi ...

Tvoje voščilnice so me navduševale čez vse leto. Ampak tista poročna, skoraj špartanska, pa je moja najljubša in prav dobro se je še spomnim, ko si jo prvič objavila. Dovršena in popolna je. Čestitke za vse nagrajene voščilnice. :-)

Vladuška pravi ...

Lep izbor si naredila in jaz ti zelim vse dobro in veliko ustvarjalnih dni tudi v novem letu.

moi pravi ...

Krasen kupček lepih ročnih del. Naj bo tudi to leto tako ustvarjalno.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022