torek, 29. marec 2016

Dnevnik: Naslovna stran

Že nekaj časa je v meni zorela zamisel, da bi se lotila projekta z veliko veliko packanja ... Ker vedno zbiram verze, sem se odločila, da bom dnevnik sestavila z verzi in kot sem že prej omenila ... veliko veliko packanja. To bo tudi možnost, da preizkusim različne tehnike.

Sem že omenila, da komaj čakam, da si umažem roke?!

Da sem se lotila dela, je krivo tudi, da sem med spomladanskim pospravljanjem našla knjigo, ki sem jo dobila na srečelovu. Ker enako že imam, nisem vedela, kaj naj z njo ... zdaj spreminja podobo.



Prva stran, kjer je bila naslovnica knjige: Najprej sem vse besedilo prelepila s časopisnim papirjem, nato sem se lotila barvanja ... malo vodenih barv na podlago, potem sem vse skupaj premazala s perlastim akrilnim lakom, dodajala alkoholne barve v spreju. Med vsem sušenjem sem še natisnila misel in pobarvala gospodično.


 Večino časopisnega papirja sem s plastmi barve prekrila, ohranila sem le nekaj besed, ki so se mi zdele zanimive ... tako kot zgoraj.

Življenje ni čakanje, da nevihta mine,
temveč je učenje, kako plesati v dežju.
Nazadnje sem naredila še nekaj dodatkov z belim flomastrom. Z rezultatom sem kar zadovoljna ... še bom pacala. Sem se morala prav paziti, da nisem nadaljevala že nocoj.

Nadaljnje strani iz dnevnika najdete TUKAJ.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Sureya (Umbrella girl)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); Max Bringmann KG
BARVE
Barvice v gelu; Izink (Jasmin); Copic markerji; Sharpie pen (white)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
/
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; tiskalnik Epson L800; pisava Mitre Square

14 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Včasih je prav lepo
ko si umažemo roke in pacamo
končni izdelki pa so dih jemajoči-lepi
lp Tamara

Danica pravi ...

Tale projekt packanja ti je zelo lepo uspel :) Tudi sama si ga že zelo dolgo želim, pa se ga kar ne morem lotiti :)
Super narejeno!

Vladuška pravi ...

Oldično si tole izdelala. Krasno packanje in le nadaljuj s tem.

Martina pravi ...

To je pa nekaj, kar mi je tako zelo všeč- reciklaža in packanje :). Tebi je krasno uspelo.

moi pravi ...

Lepo si to napackala. Zelo všečno.

ToadilyDiane pravi ...

Beautiful!

Goga pravi ...

Čudovito in zelo izvirno packanje. Lepo si okrasila prvo stran.
Hvala, da sis e nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

oldpunca pravi ...

Hi,hi, še ena, ki uživa v pacanju in si z užitkom umaže roke. :-)) Čudovit je tale tvoj dnevnik. Čakam nadaljevanje. :-)

Brenda pravi ...

Such a wonderful multimedia creation! So fun to look at. Thanks so much for joining us at CRAFT Challenge!

Karen Day pravi ...

Your project is amazing! Thanks so much for joining us at Art Impressions!

Damjana pravi ...

Uau, tole packanje ti je pa res odlično uspelo. Kar še se ga loti. In barvanje, ohhh, kako lepo.

Dusi pravi ...

Krasno!
Komaj čakam kaj vse bo še nastalo v tejle knjigi.

Tanja E. pravi ...

Mmm, čudovito ustvarjalno packanje je bilo tole, verjamem, da si zelo uživala, se vidi po izdelku. Hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

DOBROSŁAWA pravi ...

good idea
thanks for joining us at challenge CCCB
Dobroslawa DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022