nedelja, 15. maj 2016

Dnevnik: Dve vrsti kartončkov

Včeraj sem preživela prav lep dan. Dopoldne sem igrala odbojko, popoldne pa sem se lotila svojega packanja. Tako sem uspela narediti še eno stran iz dnevnika.


Priljubljenih verzov se je nabralo kar nekaj, zato sem se odločila, da jih razporedim na več kartončkov. Zadaj pa imam še vedno prostor, da kaj zapišem. 


Najprej sem z Gessom pobarvala ozadje, nato sem v knjigo pritrdila dva žepka iz prozorne folije. Teh odrezkov imam veliko in jih s pridom uporabljam. Folijo sem na sredini pritrdila z Studio Mate, spodaj najprej z obojestranskim trakom, ki sem ga prelepila z washi trakom. Na zunanjih robovih sem uporabila kar spenjač. Kartončke sem izdelala iz embalaže za sol, torej sem reciklirala. Da bi se okraski ujemali z washi trakom, sem s teksturno pasto uporabila Tinino šablono.

V žepke lahko dodam še kakšen kartonček ... Včeraj sem na hitro izbrala nekaj sorodnih verzov in jih napisala na kartončke, če dobim še kakšnega na podobno temo, ki mi bo všeč, ga lahko dodam zraven.


  • Zaslužiš si biti srečna - ne v rokah nekoga, ki te bo pustil čakati, temveč v rokah nekoga, ki te bo ljubil in te ne bo nikoli zapustil.
  • Bodi dovolj močna, da zapustiš tistega, zaradi katerega si nesrečna, in dovolj potrpežljiva, da počakaš na tistega, ki si ga zaslužiš.
  • Včasih je treba določena vrata zapreti - ne zaradi ponosa ali maščevanja - ampak preprosto, ker nikamor več ne vodijo ...
  • Če se ne boriš za tisto, kar ljubiš, ne joči za tistim, kar izgubiš.
  • Če močno žensko enkrat prizadaneš, jo izgubiš za vse življenje.
Uporabljene pisave: Amatic, Architects Daughter, Cupid de Locke, Janda Celebration Script in Mitre Square.

Dnevnik v nastajanju si lahko ogledate TUKAJ.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Tri lepe misli); Marianne Design (Eline's house - cross stitching)
PAPIR
reciklirana knjiga; digitalni papir Lisa Rosa Designs; prozorna folija; pergamentni papir
BARVE
Izink (Safron); teksturna pasta 
DODATKI
washi
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Crafts-Too (Frames 8)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/2); tiskalnik Epson L800; Najlepši par stencil (Hvala in čestitke); spenjač

15 komentarjev:

Paula Dobson pravi ...

Your project is wonderful and shows how you can make your own cards to suit a theme or the story you are telling. Thanks for helping us showcase Project Life at Global Design Project this week.

Damjana pravi ...

Luštni novi dve strani. Všeč mi je kako si ju dopolnila z verzi. Teksturna Tinina šablona je pa pika na i.

Jen Leeflang pravi ...

I love your translation of the sketch onto a journal (double) page! Thanks for sharing this beauty with us at the Feeling Sketchy challenge #144. Good luck, and please join us again soon.
Love
Jen L
Feeling Sketchy DT

Brian King pravi ...

What fun! Great use of color on these pages! Thanks so much for playing along with this week's Global Design Project theme challenge - glad you did.

Cvetoči travnik pravi ...

Me pa res zanima, kje jemlješ idej?:-) Lepo si si pripravila dnevnik in bom z veseljem pokukal, kako bo nastajal:) Lep pozdrav, Andreja

MA-MI pravi ...

Andreja, ideje dobivam kar sproti ... malo tu, malo tam. Tokrat mi je za navdih bila skica. Ko sem jo zagledala, sem že (približno) vedela, kje in kako jo bom uporabila ... Predvsem pa vem, kaj bom v dnevniku povedala.

Hvala ker spremljaš vse moje objave in jih komentiraš.

Lep dan ti želim. Maja

Keti's Projects pravi ...

Super! Z veseljem spremljam tale tvoj dnevnik. Všeč mi je kako si reciklirala in barvne kombinacije. Pridno zbiraš tudi citate!

missgailly pravi ...

What a cool way of gathering your quotes. Love the pink and orange combination. Thanks for playing along with USE YOUR STUFF - Gail

Andreja pravi ...

Zelo lepo in všeč so mi tvoje zanimive strani. Super si se lotila naše skice :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nami pri Feeling Sketchy! Pridi spet.

Hanne pravi ...

Great way to use the sketch! Love all the tags! Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

Crafty Mamma Mia pravi ...

Hi Ma-Mi - I love your take on our sketch! How clever to use it to make pockets for journalling cards! Beautiful colours too. Thanks for playing along at Feeling Sketchy this time.
Helen x (DT)

Cathy's Obsessions Still pravi ...

Very inspirational work!! Love it... thanks for playing along with us at Feeling Sketchy!!

Hugs,
Cathy

Natalie pravi ...

such a wonderful project. I have never seen a tag design in a dairy :)
Thanks for playing along in the 613 Avenue Create Challenge.
Hugs,
Natalie
INKognito

Chana Malkah pravi ...

Very nicely done! Thanks for sharing with us here at 613 Avenue Create!
Hugz,
Chana, Owner

Billie A pravi ...

Very nice. Great colors. Thanks for joining us at Aud Sentiments.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022