torek, 17. maj 2016

Dvajset zvezdic

Danes sem se odločila za moško voščilnico. Najprej sem izbrala podlago, na katero sem samo dodajala stvari. Ugotovila sem, da se pri moških voščilnicah (sploh za mlade fante) odločam za zvezde različnih velikosti ...


 Izbrala sem umirjeno rjavo barvo, tako kot je podlaga, na katero sem natisnila štampiljko s teksturo lesa. Nato sem čez položila kvadraten okvir iz valovite lepenke, ki sem ga malo privzdignila nad podlago z blazinicami (da ne bi bile tako vidne, sem robove blazinic pobarvala z rjavim Copic markerjem). Na ta okvir sem pritrdila vse ostalo: zvezdice, trak, spiralo. Nazadnje sem dodala še dvajsetico v rumeni barvi, da najbolj izstopa. Delno izstopata že zvezdica in spirala iz pergamentnega papirja. Manjša rjava zvezdica je embosirana z napihljivim reliefnim prahom.



Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Bo Bunny (Wall to wall)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); valovita lepenka; pergament; domača zaloga papirja
BARVE
Archival Ink (Sephia); Distress Ink (Vintage Photo); VersaMark; Ranger embossing powder (Old paper)
DODATKI
rjav trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Marianne Design (Swirl leaf); Nellie Snellen (Little stars; Stars; Squares); Rayher (Male številke)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

14 komentarjev:

Pamela pravi ...

Grazie per aver partecipato alla sfida di Scrap Dreams!

Lynsey pravi ...

Wonderful male card! Thanks for joining in the Crafty Ribbons Challenge this week!
Hugs Lynsey x

Helena pravi ...

Všeč mi je. Umirjena, v moških barvah in ravno prav dodatkov.

Lisanna pravi ...

Grazie per aver partecipato alla sfida di Scrap Dreams!

Vladuška pravi ...

Zelo mi je všeč ta postavitev in kako si vse skupaj sestavila. Zelo lepa.

Zoe Tant pravi ...

Fun card. Love the textures. Thanks for joining us at MAWTT x

Wendy L pravi ...

Great design, thanks for joining us at MAWTT, xxx

Damjana pravi ...

Čudovita je. Še posebno mi je všeč tista luštna rjava zvezdica, ki si jo embosirala.

Diane Louise J pravi ...

Thanks for entering your fun card into the 'Male/Boy' Challenge over at Moving Along With The Times. Good Luck and hope you will join us next time. Diane Louise (DT)

Unknown pravi ...

Great card,love the die that you have used.

Lovely colour combo.

Thanks for sharing with us at CraftyCatz

Tracey DTxx

CraftingMum pravi ...

Lovely card thanks for joining us at Artistic Inspirations Louise DT x

Kushner Elizabeta pravi ...

Great work! Thank you for playing with us at TO Challenge!

Elizabeth Hart pravi ...

Love the creativity in this card and the textures. Thanks so much for joining us this week at the Pile it On Challenge, Elizabeth (DT)

Keti's Projects pravi ...

Čudovita je! Manj je več in zelo mi je všeč, kako si vse skoncentrirala v sredini.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022