torek, 4. oktober 2016

Vabilo na rojstni dan 3

Nadaljujem z objavami vabil ...


Najprej sem na osnovo "izrezala" tri šivane valovite črte, nato sem se lotila kartončka, ki sem ga poštempljala z rožicami Najlepši par. Najprej sem natisnila bele rožice, ki sem jih embosirala, nato sem se lotila še ostalih. Nekaj s pigmentnimi blazinicami, nekaj z Distress Inki.
Nazadnje sem še izrezala venček ter ga pobarvala z Distress Inki in vse skupaj prilepila na svoje mesto. Osrednje mesto vsekakor zajema očkova fotografija ... bil je zares srčkan otrok.


Vabilo prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Okrasimo s cvetjem)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); domača zaloga papirja; fotografija
BARVE
VersaFine (Forest Moss; Crimson Red; Habanero); VersaColor (Canary); Distress Ink (Aged Mahagony; Bundled Sage); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Crafts-Too (Frames 08); Memory Box (Chochitlan wreath); Paper Smooches (Stitched); Spellbinders (Standard circles LG)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot;  We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson L800


2 komentarja:

Elaine Stark pravi ...

This is just adorable. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

Elaine Stark pravi ...

This is just adorable. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022