četrtek, 17. november 2016

Zimska idila z rogatim zajčkom

Včeraj zvečer sem se lotila ene prave zimske voščilnice ... spet sem uporabila prozorno folijo, na katero sem dodala več plasti papirja posutega z embosing prahom z bleščicami. In seveda v središče vsega sem postavila simpatičnega zajčka z rogljički, ki sem jih nalašč poudarila - z rdečo.


 V širini folije sem z različnimi šablonami oblikovala ozadje, nato sem ta papir posula z belim reliefnim prahom z bleščicami. Ustvarila sem štiri sloje. Prvi sloj z zajčkom sem zalepila na sprednjo stran prozorne folije, nato sem na notranjo stran zalepila drugi kos "zasneženega" papirja, na prvo notranjo stran sem zalepila tretjo plast in na zunanjo zadnjo stran še četrti kos papirja.

Z belo štampiljko sem odtisnila voščilo in tri smrečice.


Zajčka sem pobarvala s Copic markerji, in rogljičke sem še dodatno prekrila z rdečimi bleščicami v lepilu. Ker sem tudi zajčka poškropila s Perfect Pearls, je vse skupaj zelo bleščeče.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

10 komentarjev:

  1. A super cute card and great for our Allsorts theme, many thanks for joining in.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful creation.
    Thank you for sharing over at Allsorts.
    Welcome to our new challenge " O Christmas tree";-))M

    OdgovoriIzbriši
  3. What a cute reindeer. Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo zimsko pokrajino si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Great card - love that cute Christmas bunny and all teh glittery snow too. Thank you for joining in the Crafty Sentiments challenge this time.

    Hugs, Vannessa
    Crafty Sentiments GDT

    OdgovoriIzbriši
  6. A pretty card, mostly in white, with a very cute reindeer. Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz. Caz DT.

    OdgovoriIzbriši
  7. So adorable! Love all the details!Thank you for joining us at Penny's Challenges.
    Hugs, Mary (DT member)

    OdgovoriIzbriši
  8. Wonderful snowy scene - love how those red antlers pop! So cute for our critters theme at the Simno Says Stamp Wednesday challenge - thanks for playing along with us !

    OdgovoriIzbriši
  9. Thank you for sharing your lovely crafting for Penny’s challenge 304, Hazel, DT– you could also enter this into my CHNC challenge extra for November - I'd love to see it there too x

    OdgovoriIzbriši
  10. Lovely card. I love all of the texture the glitter gives. Thanks for sharing at CRAFT.
    Hugs Sheryl DT members xx

    OdgovoriIzbriši