torek, 3. april 2018

Oranžno in rožnato cvetje

Izkoristila sem lepo vreme in šla na Obalo. Lepo se je bilo sprehajati ob morju, a vsega lepega je enkrat konec in preden sem se lotila pravega dela (pozabila sem, da imam jutri seminar v Ljubljani in še nisem opravila do konca vseh nalog, ki morajo biti dokončane pred poročanjem na seminarju), sem na hitro izdelala še eno voščilnico, predvsem zato, ker je ideja v meni zorela od takrat, ko sem prebrala o izzivu za Craft-alnico.


Kot je zahteval izziv, sem uporabila samo šablone za izrezovanje. Najprej sem izrezala valovit pravokotnik, nato sem vanj razporejala vse male šablone za cvetove. Nekaj teh izrezov sem pobarvala z Distress Inki v akvarelni tehniki ter jih ponovno prilepila na svoje mesto. Poleg tega sem še nekaj cvetov prilepila na vrh in na vsak cvet dodala kamenček. Nazadnje sem dodala še voščilo. Spodnji del voščila sem zadaj utrdila z lepilnim trakom, saj je ob izrezovanju vse ostalo na svojem mestu.


 Kasneje sem se odločila, da cvetovom dodam še listje ... malo sem pogrešala zeleno. Zdaj je zares prava spomladanska voščilnica.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
osnova za voščilnice, bel 250-gramski papir
BARVE/INK
Distress Ink (Spiced Marmalade, Dired Marigold, Pickled Raspberry, Victorian Velvet)
DODATKI/ACCESSORIES
kristalčki
PRIPOMOČKI/TOOLS
Big Shot; Najlepši par (Valoviti pravokotniki s šivi; Okrasimo s cvetjem; Mini voščila; Vse najboljše velika šablona; Šivani krogi) Joy Crafts (Spring garden); Nellie Snellen (Oval 3); Rayher (Pomladni venček)

19 komentarjev:

Andreja pravi ...

Zelo lepo voščilnico si naredila in jo prav zanimivo sestavila :-)) Krasno si se poigrala z izrezi.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Goga pravi ...

Zelo zanimivo si se lotila naloge. Všeč mi je tvoja ideja in voščilnica.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Annemi pravi ...

What a wonderful CAS card. Love how you have interpretated the sketch. Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
Ann-Marie
TTCRD DT
Annemi {My Blog}
Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com

Leigh Penner pravi ...

Very pretty take on the sketch and on the inspiration photo!

tilly pravi ...

lovely background and flowers, thanks for joining our challenge at crafty catz, hope to see you again
Tilly

Macimbalo pravi ...

Gorgeous creation! Thanks so much for linking up this week at JUGS!

donna mikasa pravi ...

Great take on all the challenges--love the colors, too!

Keti's Projects pravi ...

Joj, tole pa je bil projekt. Ampak mi je všeč tale tehnika in pričarala si lep učinek dimenzije. Krasno! Keti, gostja na CRAFT-alnici

moi pravi ...

Kako super si se znašla z izrezi in podlago. Všeč mi je, da si le tu in tam dodala barvne rožice in je poudarek na voščilu. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

Darlene pravi ...

WOW what an awesome creation! Love It! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Spring Flowers’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

Debbie Mageed pravi ...

So pretty!! What a great use of your dies. It's fun to do challenges like that - it really stretches your creativity!! Thank you for playing with us at the Sisterhood of Crafters and hope you will join us again soon.

Tina pravi ...

Maja....če to ni najlepša voščilnica z drobnim cvetjem, kar sem jih videla!!!!.... Res si se nadvse lepo poigrala s šablonami.

cohenna pravi ...

Beautiful! Thanks so much for participating in Fab'n'Funky Challenge this time and good luck :)

Wendy pravi ...

Beautiful card.....Thanks for joining us at Fab’n’Funky :)
Wendy x

Heather pravi ...

Very pretty!! Love the pop of color from the flowers and your take on the sketch is fabulous! Thanks for playing with Jo's Scrap Shack.

Sue Crease pravi ...

Thanks for sharing with us over at LPCF, such a pretty card and love the cut outs.

Carole J pravi ...

A beautiful spring-time card. Love the design! Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore April Challenge, “Anything Goes”. Good Luck and hope to see you again next month!
Carole x DT

CuteNCrafty Mommy pravi ...

Love this card. Great job:) Thank you for entering in Crafts Galore Encore Challenge Blog
CuteNCrafty Mommy

Deepti Aggarwal pravi ...

Wow!! What a wonderful spring card..Thank you so much for joining us at Happy Little Stampers - Anything goes with dies challenge. Hugs xx Deepti

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022